Beheerder klantportaal, medewerker klantportaal en gevestigd huisarts

Wat betekenen de autorisatierollen beheerder klantportal, medewerker klantportal en gevestigd huisarts?
 

Het portaal bevat verschillende autorisatierollen, die worden toegekend aan gebruikers. Per rol verschilt wat een gebruiker wel/niet mag doen in het portaal: 

  1. Medewerker klantportal
  • kan contactgegevens inzien van de organisatie
  • kan het overzicht van de medewerkers van de organisatie inzien
  1. Beheerder klantportal
  • kan contactgegevens van de organisatie inzien en wijzigen 
  • kan het overzicht van de medewerkers van de organisatie inzien en wijzigen
  • heeft toegang tot de verschillende trajecten die kunnen lopen met de GHC-praktijkconsulent (start zorgprogramma, verbetertraject, relatiebeheer, kwaliteitsbeleid)
  • kan de autorisatierol van een medewerker wijzigen
  1. Gevestigd huisarts
  • heeft inzicht in de kwaliteitsverslagen van de GHC (LET OP: alleen gevestigd huisartsen krijgen deze rol).